niedziela, 6 marca 2016

RECENZJA | GARNIER, NIVEA, TESCO


Wszyscy zachwycają się tym Garnierem więc i ja musiałam go wypróbować. Z jednej strony kupiłam nieświadomie do skóry wrażliwej bo mogłam kupić do skóry normalnej. Ale skoro jest 'zima' i moja skóra jest bardziej wysuszona to był dobry ruch biorąc do skóry wrażliwej. Przy pierwszym użyciu nie zachwycił mnie, nie radził sobie w ogóle z mascarą a gdy chciałam go 'sprawdzić' i po jego użyciu przetarłam twarz mokra chusteczką to miałam jeszcze troszkę podkładu. Ale po trzech tygodniach używania mogę stwierdzić, że jest naprawdę dobry. Najważniejsze jest dla mnie to, że nie mam efektu ściągniętej buzi nie jest ona napięta  i to jest duży plus. Po długim używaniu i wprawieniu się to płyn z mascarą dobrze współpracował ale jeszcze z eyelinerem idzie nie do końca dobrze. Ten produkt oceniam 8/10.


Od kilku miesięcy używam dwufazowego płynu do demakijażu od Nivea, z którego jestem bardzo zadowolona. Płyn radzi sobie bardzo dobrze nawet z najtrwalszym makijażem. Twarz jest nawilżona. Zostawia delikatnie tłustą powłokę po zmyciu ale to trwa kilka minutek. Dla mnie jest on niezastąpiony i mogę go ocenić 10/10.


Ostatnio stwierdziłam, że przydałby mi się jeszcze jeden produkt do twarzy. Chciałam coś nawilżającego z ładnym zapachem. Nie chciałam już niczego w płynie. Natknęłam się na chusteczki do twarzy, które są odpowiednie do każdego typu skóry. Nie czytając żadnych opinii na jego temat postanowiłam, że go kupię. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Paczuszka zawiera 25 chusteczek o pięknym lekko ogórkowym i świeżym zapachu. Uwielbiam ich używać po powrocie z pracy gdzie moja twarz jest strasznie okurzona. Dają mi wtedy taką chwilę relaksu. Na pewno kupię kolejne opakowanie bo to jest mój hit, który oceniam 10/10.


13 komentarzy:

  1. Ja również używam tego płynu micelarnego od Garniera i jestem bardzo zadowolona. Inne powodowały u mnie pieczenie, inne miały podobne działanie do tego za to mega wysyoką cenę, a tu działanie jak i cena jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest dobra ale przede wszystkim jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  2. LUbie serie ulubińców:) fajny post

    my blog-click
    przyjmuje wymiane obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  3. super kosmetyki ,chyba zainwestuję w ten z Garniera
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wybiorę się do Tesco sprawdzić, czy w są takie chusteczki. Zwłaszcza jak mają zapach ogórka, który powoduję, iż czuję się jak w salonie spa ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tych kosmetyków :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nivea produkty zawsze są dobrej jakości, przynajmniej ja nie mam nic do nich! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i interesujący post!!Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i liczę na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam plyny dwufazowe. Rowniez polecam NIVEA.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Nivea są zawsze super! :)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten produkt z Nivea tez uzywam i jestem tego samego zdania co ty jest super! I wlasnie ten tlusty efekt jest nawet taki fajny bo mam wrazenie ze dzieki temu skora jest taka mieciutka :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń