sobota, 25 stycznia 2014

###

Troszkę mnie nie było wybaczcie :)
Miałam dodawać posty często ale ze śladową ilością treści, 
niestety stało się inaczej ale poprawie się :D
W szkole ciągłe zadania i zadania, bo nauczyciele 
musza wystawić oceny przed feriami.
Jeszcze tylko tydzień i odpoczynek :D
Dzisiaj w poście troszkę namieszam, ponieważ będzie coś o pokoju, zakupach i przepisach :)
Na dodatek pogoda daje w kość. Ciepłe swetry i bluzy to jest to!
Uwielbiam swoją nową szafę i duuuże lustro :>

Jakiś czas temu przyszły do mnie pudełka, które mogłam umieścić w regale.
półeczka z moimi małymi grzeszkami <mniam>

Komodę muszę ozdobić bambusami ale nie mogę znaleźć fajnych ;<
(to kwestia czasu)

A biurko stoi pod wielkim znakiem zapytania, ponieważ zastanawiam się cały czas
 czy je przemalować czy nie...

Dywan już jest - na szczęście ze znalezieniem odpowiedniego koloru i wzoru nie było problemu.


W pewien piękny i jakże zimny dzień, wybrałam się z siostrą na zakupy :)
Uwielbiam po prostu uwielbiam!
Na dodatek było dużo przecen, promocja goniła promocję :)
Jednak ja nie zaszalałam - moja siostra wręcz odwrotnie :D

Zdecydowałam się na szarą koszulkę z azteckim wzorkiem. 
Koszulka jest typowo letnia, widać to po kroju rękawków. 
Najlepszy zakup w tym miesiącu to szaliczek.
Nie mogę się doczekać kiedy ubiorę swoją ramoneskę i te czachy, 
połączenie wręcz idealne :D 
Zakup szaliczka był wręcz konieczny ze względu na cenę. 
W zeszłym roku zamierzałam go kupić jednak cena jego sięgała około 40 zł - 
stwierdziłam że to za dużo. Poczekałam i zapłaciłam za niego jedyne 10 zł :D
CIERPLIWOŚĆ POPŁACA !

Swoją przyszłość chciałabym powiązać z ubraniami, już teraz cieszy mnie fakt że robię za stylistkę.
Zakupy z siostrami i mamą wyglądają tak, że jak coś mi się nie podoba albo w moich oczach
nie wyglądają dobrze i atrakcyjnie to ze sklepu z tym nie wyjdą.
Wspólne przymierzanie, bawienie się ubraniami, materiałami, wzorami to jest to co lubię.
Teraz widzę, że dobrze podjęłam decyzję co do wyboru specjalizacji.
Grafika komputerowa w przyszłości na pewno mi się przyda.
Z jedną z sióstr mamy pewien pomysł, który mam nadzieję że wypali :)
A poprzez robienie grafiki, będę miała możliwość wykazania się pod względem 
np. stworzenia strony  lub sklepu internetowego, zrobienia reklamy, ulotki, plakatu promującego.

W piątek wzięło mnie na porządkowanie swoich przepisów.
Wszystkie zebrałam w jednym miejscu i wydrukowałam :D
Teraz wystarczy kupić jakiś ładny segregator, w którym będę mogła umieścić moje recepturki. 




10 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładnie urządzone mieszkania/pokój :) Szaliczek super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super meble w pokoju !
    Szalik ekstra jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny pokój :)
    Może obserwujemy?
    Zapraszam do mnie
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pokój <3 zapraszam do mnie http://kolorowa-zwariowanaa.blogspot.com/
    OBSERWUJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam promocje, rzeczywiscie tam czasem można zaszaleć :) a co do przepisów bardzo fajny pomysł żeby je w segregatorze schować, chyba skorzystam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://ringletss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny nagłówek i ciekawe zdjęcia; )
    kajaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Ładny pokój masz :) Poza tym wspaniały blog!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń