niedziela, 24 listopada 2013

Wants, wants..

Zrobiłam taką małą listę 'must have' naprawdę MAŁĄ! Ograniczyłam się do minimum :)) 
Ze względu na to że jest jeszcze jesień, każdy szuka jakiś ciepłych swetrów, bluz, kurtek, płaszczów czy narzutek. 
Mam tutaj bluzę z pagonami, sweter z dłuższym tyłem, swetro-kurtko-narzutka :D
Która mnie ujęła poprzez 'skórzane rękawy'. Wygląda elegancko ale i do sportowego zestawu również będzie się bardzo dobrze prezentować. 
Koszulek nie mogło zabraknąć. Zwykłe, luźne - oversize. Uwielbiam taki typ. 



Jak spodnie to tylko rurki! 


Ostatnio mam bzika na punkcie spódniczek! W mojej szafie tylko 2 ;< 
Ale z czasem kolekcja się powiększy. 
Skórzana - bardzo modna. Aztecka - w wakacje był szał na ten wzór. Ale to chyba jeszcze nie koniec z tym.
Cekiny, cekiny!! Już mam pomysł na stylizację sylwestrową, gdzie głównym akcentem będą właśnie cekiny.
Spódnica maxi. Nadal mi się marzy, mam tyle pomysłów na nią. 
Jednak obawiam się kupna, ponieważ jestem niska i nie chcę żeby mnie jeszcze dodatkowo 'skróciła'.
Ale, poprzez dobranie odpowiednich butów i góry było by naprawdę OK.  


Aaaa!!! BUTYY! Jednak w wydaniu sportowym. Co tu dużo mówić! Świetne. Chcę je wszystkie! <3

2 komentarze: