piątek, 20 grudnia 2013

3 dni

Tyle się ostatnio działo o_0  Od czego zacząć... może od wtorku. 
To był dzień wolny od szkoły ale ciii..
Po pierwsze źle się czułam, a nie pozwolono mi zostać w domu ;/ No więc wagary?! :D
Tak też było. Na szczęście jednoosobowe wagary były by nudne, więc czas spędziłam z Edytą.
Przez prawie 7 godzin..gadałyśmy, robiłyśmy zdjęcia i nagrywałyśmy filmiki!! 





Środa. Kupiłam buty za 1gr :D
(Jeśli się kupi buty za minimum 49,90 to druga para jest za 1 grosz).
Tak więc, moja mama kupiła sobie kozaki a ja się załapałam na chabrowe botki na koturnie. 
Wzięłam je z myślą sprzedaży, jednak jak się nadarzy okazja to je ubiorę :D

Piątek - WIGILIA KLASOWA

inspiracja:

A tak było:

 chabrowe koturny za 1gr :D

1) biały zegarek
2) lakier do paznokci BURGUNDOWY
3) kolczyki

2 komentarze:

  1. Gdzie taka promocja na buty? :D Bo sama chętnie bym takie kupiła ♥
    zapraszam na http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie! Cudowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń