czwartek, 13 lutego 2014

i want SUMMER

Moja ulubioną porą roku jest właśnie LATO. Po prostu uwielbiam palące słońce!!
Wczoraj tak bardzo zatęskniłam, że postanowiłam zrobić tylko jedną stylizację.
Zrobiłam tylko jedną, ponieważ jak 'wpadnę w wir tworzenia' - to końca nie widać ;D


Jest ona zwyczajna, bo zatęskniłam za takimi "zwyklakami".  
Luźna bokserka, która podczas wiaterku będzie chłodzić ciało, 
jeansowe spodenki - dość kuse,
białe trampki, które będą nieziemsko odznaczały się od opalenizny,
zawsze modne dodatki w postaci kapelusza, okularów, zegarka i bransoletki ;)
Zestaw wprost stworzony dla mnie :D

Teraz wystarczy cierpliwie czekać na latooo!!!!!!

10 komentarzy:

  1. oooo ja też już chcę lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie tylko ty czekasz na wakacje :)
    jestem z Tobą :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam chce wiosnę - to świeże powietrze, wszędzie tak zielono :)

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> wpadnij, a może Ci się spodoba i będziesz wpadać częściej! Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uwielbiam lato :) nie moge doczekac sie wakacji !
    http://wikolll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy blog!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wyraczaste kolory zwłaszcza na ubraniach
    Pozdrawiam.
    Agrin
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ta stylizacja! Tęsknię za latem :c


    Mam do Ciebie ogromną prośbę, klikniesz w baner sheinside na moim blogu?
    To bardzo ważne. Jeśli Ty będziesz potrzebować kiedyś jakieś pomocy to śmiało pisz do mnie :))
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "lato..ehh że ty" ;) jak śpiewał Grechuta ;) cudowna pora.. sama czekam niecierpliwie chociaż do maja, żeby zaczęły się juwenalia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za niedługo będzie lato, zanim się obejrzymy, szybko to zleci :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wierzę ,że już jest wiosna i też wyczekuję lata.Tęsknię za opalonym ciałkiem, krótkimi spodenkami i zwiewnymi sukienkami:)

    OdpowiedzUsuń