środa, 5 lutego 2014

new.

Wczoraj oprócz 'latania' po lekarzach, wybrałam się na małe zakupy spożywcze.
Oprócz kupna normalnych artykułów, nie mogłam się oprzeć miętowemu zeszytowi ze sprężynką.
Uwielbiam rzeczy tego typu: zeszyty, notesy, karteczki, teczki, długopisy....

Jestem kobietą, która lubi piłkę nożną :D
Kibicuję lidze Angielskiej - ale to mam po tacie ;>
Nie mogłam się powstrzymać od kupna tego termosu/kubka termicznego:
Nie mogłam przejść obok niego obojętnie ;D
Głównie kupiłabym Chelsea, Arsenal lub Liverpool ale takich nie było i jak widać kupiłam Manchester United. Z tego co pamiętam to był jeszcze Real, Barcelona i ...

Do swojego pokoju kupiłam podkładkę pod szklanki, 
miała to być tacka ale to prezentuje się o wiele lepiej ;)
Jak na razie stoi wino ze szklankami, jednak butelkę niedługo zamienię na inny alkohol, 
który będzie pasował do szklanek ;D 


9 komentarzy:

  1. zeszyt śliczny *-*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszyt jest cudowny! Też chciałabym mieć takie szczęście podczas zakupów w spożywczaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że to tylko zeszyt to zakup jak najbardziej się udał ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny zeszyt :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawego bloga. Dobrze czyta się posty. Oby tak dalej :) Ładny desing.
    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli ci cię spodoba - zaobserwuj :)

    http://vici-vicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń