piątek, 7 lutego 2014

little mix.

Trochę dużo się u mnie dzieje. Z domu wychodzę rano, a wracam bardzo późnym wieczorem.
Ta sytuacja zaburza moją codzienność :D Ale nie ma co narzekać, bo nareszcie coś się dzieje.
A jutro otwarcie nowego klubu...będzie się działo.

I kilka inspiracji:







włoski:
nad moimi właśnie pracuję, podjęłam kurację, o której opowiem w jakimś poście ;)


I moja mała naprawdę mała wishlista:

1) aztecka mini

2) gorsecik 
(w głowie już mam kilka stylizacji, do których mogłabym wykorzystać gorset z baskinką)

3) białe rurki, które planuję kupić od zeszłego roku

Wczoraj zrobiłam mini zakupy,
jak wszystko do mnie dojdzie to chętnie wam pokażę ;)

6 komentarzy:

  1. Spodnie moro <3 zapraszam do mnie: geeklychicpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wszyskie zdjęcia :**
    zapraszam do mnie
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne inspiracje :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje , ja załuje że nie wzięłam ostatnio białych rurek w bershka :( Bo były po 30 zł :)
    Jeśli masz ochote wpadaj :P www.blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń