piątek, 20 listopada 2015

PĘDZLE DO MAKIJAŻU | OSTATNI ZAKUP



Dobór odpowiednich pędzli do makijażu jest bardzo ważnym elementem w kwestii wykonania makijażu i to nie tylko wieczorowego. Według mnie, ważniejsze jest nie to jaka jest cena pędzla a jak poprawnie używać, ponieważ wiele dziewczyn/kobiet nie wiedzą do czego służy dany pędzel. 
Według mnie produkt rozprowadzony pędzlem wygląda o wiele lepiej niż ręką i myślę, że większość się ze mną zgodzi. Ja moją kolekcję powiększam. 
Ostatnio zakupiłam ponownie pędzel do brązu (swój zepsułam) :( 
Oraz pędzel do korektora i cieni do powiek. 



Makijaż dla mnie jest zabawą i w weekendy mogę się pobawić we własną makijażystkę. 
Może kiedyś pozwolę sobie na zakup pędzli Hakuro:

Gdzie zestaw dziewięciu pędzli jest kosztem około 200 zł. I czasami sobie myślę, że poprzestanę na kupowaniu pędzli w promocjach np. za £1.



Ja wiem do czego służą moje pędzle. A Ty?

10 komentarzy:

  1. Świetne są, ja mam swoje z chińskiej strony i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wiem! Mam małe postanowienie, że zaprzestanę kupowania czegoś co mi teraz potrzebne, na rzecz kupowania rzeczy które są mi potrzebne ale też takie by mi starczyły na długo. Co do pedzli hakuro - też o nich myślałam, ale czytając różne opinie na blogach jest wiele polskich odpowiedników. W lepszej cenie a ja prawie takie same! :) cieszę się że jesteś tutaj częściej :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czekam na moje zamówienie z pędzlami "Real Techniques" z jednej z internetowych drogerii! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziel się relacją, jestem ciekawa jakie będą ;)

      Usuń
  4. ja mam pędzle hakuro i sa super :) kupiłąm zestaw 7 ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam jedynie pędzel do pudru i eyelinera. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do eyelinera jeszcze nie zakupiłam, ale też zamierzam ;)

      Usuń
  6. Pedzle za 1 funta :D Nie ma to jak angielskie promocje :)
    Wymienione pedzle na zdjeciu to akurat wiem do czego sluza, ale mam tez duzo pedzli do cieni, tylko ze ja sie cieniami niestety nie umiem malowac (chodz bardzo bym chciala) to nawet nie wiem ktory jest do czego hahah :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pędzel do cieni ale za to cieni brak ;< Wszystkie zostały w Polsce, ale to nadrobię zakupem w UK ;)

      Usuń