środa, 4 listopada 2015

TRESemme | L'Oreal | Rimmel | Bourjois

Ostatnio po pracy, wybrałam się na małe zakupy i kupiłam kilka perełek.
Cztery różne produkty - cztery różne firmy.

  • TRESemme, Keratin Smooth, Deep Treatment Masque 
(Wygładzająca maska do włosów kręconych z keratyną)

 Z tej firmy używam szampon i odżywkę oraz lakier do włosów  i według mnie te produkty dla moich włosów są jak zbawienie. Szampon z odżywką świetnie odżywiają moje włosy i nadają im blask z łatwością rozczesuję włosy.
Przez to że włosy poddałam ciężkiemu zabiegowi : zmiany koloru musiałam się zrewanżować i kupiłam maskę.

Opis produktu:
Intensywna maska wygładzająca do włosów kręconych. Dzięki zawartości keratyny sprawia, iż włosy stają się jedwabiste w dotyku, gładkie, pełne połysku i bardziej zdyscyplinowane. Wzmacnia włosy, nadaje im witalności i utrzymuje w doskonałej kondycji. Ułatwia układanie, jest zupełnie bezpieczna dla włosów farbowanych.
Cena: ok. 25zł / 300ml

  • L’Oreal Paris, False Lash Wings Superstar Mascara


Byłam posiadaczką kosmetyków z tej firmy natomiast żaden mnie nie ujął tak, żebym go ciągle kupowała.
Wydaje mi się, że ten zakup był strzałem w 10! Już przy pierwszym użyciu byłam w pozytywnym szoku. Trzeba wykonać dwa proste kroki aby Twoje rzęsy były długie i gęste. Pierwszy krok czyli pogrubiająca baza, która nada objętości każdej rzęsie i przygotuje na krok 2. Krok drugi to czas kiedy szczoteczka w kształcie gorsetu nada głębokiej czerni Twoim rzęsą przy czym doskonale pokryje bazę. 
Osobiście jestem mile zaskoczona efektem. Moje rzęsy są wydłużone i pogrubione a co ciekawe nic nie jest sklejone - WIELKI PLUS!
Cena: 54zł / 2x6,5ml

  • Rimmel, Professional Eyebrow Pencil (002 hazel odcień, który kupiłam)

Używam, mnóstwo kosmetyków  Rimmel'a i żaden mnie nie zawiódł,  zawsze spełnia moje oczekiwania. Tym razem skusiłam się na ołówek do brwi. Ołówek nie jest za gruby ani za miękki bez trudu można nałożyć produkt a szczoteczka jest dla mnie kolejnym strzałem w 10! Ma twarde włosie, jest przydatna używam jej przed nałożeniem produktu. Jeszcze jej nie temperowałam więc nie wiem czy jest łatwo łamliwa. Pomimo tej szczoteczki i tak mogę uznać, że to był mój najgorszy wybór w tych zakupach.  Po pierwszym użyciu jak zobaczyłam kolor na łuku brwiowym przeraziłam się - BYŁ RUDY! Zdecydowanie już nie zakupię ołówka z tej serii.         
Cena: ok. 14zł
  • Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation


Pierwszy kosmetyk tej firmy i poleciałam na głęboką wodę kupując podkład, tylko dlatego, że wcześniej nie używałam kosmetyków z Bourjois. Chciałam w końcu wypróbować i nadarzyła się okazja bo była promocja 3 w cenie 2! Mogę śmiało powiedzieć, że to na pewno nie będzie pierwsza i ostatnia rzecz w mojej kosmetyczce. Jestem mile zaskoczona tym produktem. Konsystencja jest dość rzadka ale naprawdę rozprowadza się z łatwością, jest lekki nie obciąża skóry. A przy tym pięknie pachnie.Opis produktu:Owocowa terapia (z liczi, jagodami goji i owocem granatu) zmniejszająca zmęczenie, pozostawiająca uczucie świeżości i lekkości, rozświetlająca i ujednolicająca cerę na 16 godzin. Zawiera witaminy i przeciwutleniacze. Podkład ma postać żelu, który stapia się z naturalnym odcieniem skóry i nadając jej pół matowe wykończenie. Jest hypoalergiczny i nie blokuje porów. 
Dostępny w 6 odcieniach.
Cena: 48zł / 30ml




8 komentarzy:

  1. Super tusz! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosemtyki wyglądają bardzo ciekawie ;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja mogłam zapomnieć napisać Ci dość długiego komcia :*
    Tak więc.
    1. Zazdroszczę maski do włosów, skoro jest taka super (a znam Cie dobrze, więc musi być super). Ja używam z syoss i uratowała moje włosy mimo, iż miałam szope (już jej nie mam.. Dobra może raz na jakiś czas, ale niewielka).
    2. Kup i wyślij mi tusz. Wypróbuję bo nie wierzę :p
    3. RUDE BRWI HAHAHAHAHHA. Leżę i nie wstaje, chciałabym to zobaczyć.
    4. Co do podkładu to musi być cudowny z tym zapachem. Osobiście sama mam teraz podkład, który wiosna i latem jest cudowny, a teraz jesienią mam wrażenie jakby ważył tonę. Nie wiem co mam począć, kupiłam krem BB ale to jednak nie to co bym chciała.

    Wpadnij na bloga, staram się zacząć pisać regularnie a przy okazji w dzisiejszym poście wspomniałam o Tobie :*

    Czekam na kolejny post z niecierpliwością. Dodaj jakieś swoje zdjęcie! Może post z jedzeniem, siłownia, mieszkaniem??? Opowiedz o UK okiem tegorocznej maturzystki w pracy!!

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starała się pisać dość często zobaczę jak czas mi na to pozwoli. Dzisiaj miała być sesja na dworze ale strasznie padało i mocno wiało, wiec musiałam odpuścić. Spokojnie, spokojnie mam pomysły na posty. ;P

      Usuń
    2. Och! W takim razie czekam na kolejny post! Całuję!

      Usuń
  4. Bardzo spodobał mi się tusz <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna maska, którą muszę wypróbowac ;) Fajny post!
    http://backtoblack5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować tej maski! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń