niedziela, 13 marca 2016

NOWOŚCI


Żyjąc w UK nie mam dostępu do wielu Polskich produktów. A brakowało mi trochę kosmetyków z Ziaji :) W internecie znalazłam Polską aptekę internetową w UK, która oferuje szeroki asortyment leków. Musiałam skorzystać i zamówić co nieco. Zamówiłam krem arganowy na dzień i na noc, maskę nawilżającą, peeling oraz wygładzającą maskę do włosów. Mam nadzieję, że te kosmetyki przez najbliższy czas będą mi dobrze służyć i zapewne pojawi się jakaś recenzja o jednym z nich.





7 komentarzy:

  1. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś mówić, wysłałabym :* hihi Ziaja podbiła moje serce, więc niech dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię Ziaję :) też muszę sobie zrobić takie zaopatrzenie :)
    czekam na recenzję! :)

    ps. uwielbiam Twojego bloga - obserwuję <3
    _______________
    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki firmy Zaja
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, również często kupuję kosmetyki z tej firmy :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło kakaowe prześliczny ma zapach
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń