niedziela, 29 listopada 2015

BLACK FRIDAY - 3 DAYS


Tak, to właśnie w ten dzień możemy znaleźć niezłe perełki za lepsze ceny niż normalnie.
Black Friday zaczął się już w piątek i trwa cały weekend.
Ja na zakupy wybrałam się dopiero w sobotę i kontynuowałam je także w  niedzielę.
Miałam swoją małą wish listę, którą bardzo chciałam zrealizować i w dużej mierze udało mi się to!! :D

Oto ona:

Na pierwszym miejscu są wysokie kozaki za kolano w kolorze czarnym. Teraz czekam na dostawę bo je zamówiłam przez internet jak dojdą to na pewno je zaprezentuję. Kilka osób z mojego otoczenia jest w szoku jak mówię o tych kozakach '..takie długie..', '..a fajnie wyglądają?!..'. No raczej, że są świetne.




Następną rzeczą jest burgundowa sukienka, którą zamówiłam w Polskim sklepie i mam ją w domu ale w Polsce :( Teraz czekam na przesyłkę z Polski od rodziców. Mam zamiar ubrać ją na Wigilię. 
Kolejną rzeczą, która przysporzyła mi wiele trudności jest kapelusz. Oczywiście w kolorze czarnym. Jest łatwo dostępny, praktycznie w każdym sklepie tylko jest problem z rozmiarówką. Najczęściej natrafiałam na te bez rozmiaru - uniwersalne lub ronda były zbyt duże do mojej twarzy. Ale znalazłam!
Pasuje i rozmiarowo i wielkościowo.

Kapelusz  £ 19.99 (H&M)

Zegarka nie udało mi się kupić nie było czasu o lakierze to zapomniałam :) Ale kupiłam torebkę zamiast eleganckiej, uroczystej kupiłam zwykłą do pracy :) A oprócz mojej wish listy jeszcze kilka rzeczy i produktów trafiło do mojej szafy, nawet drukarka się załapała :)

Czerwona koszula  £ 14.99 (H&M)    


Oliwkowa koszula  £ 10 (Primark)


 Zegarek męski  £ 28 (Topshop)


Pomadka burgundowa  £ 8 (Topshop)




Puder dodający objętości  £ 3 (Boots) 
Paletka do konturowania twarzy  £ 4 (Primark)

Oczywiście nie obyło się bez męskich ubrań i akcesoriów. 
Niestety to nie są wszystkie zdjęcia męskich zakupów za to mi wybaczcie :( 



Buty wygrały niesamowitym kolorem z  £45 na  £ 22.50

A jak tam Wasz black friday? 
Udało się coś kupić?

5 komentarzy:

  1. O zesz ja piernicze! Ale B. machnął sobie buty! :)
    Co to ciebie - kozaków to ci zazdroszczę, w Pile ciężko znaleźć coś fajnego.. Same botki :((( eh, będa na twoich nóżkach wyglądać świetnie! :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce juz zobaczyc jak te kozaki beda wygladac na tobie! A co do kosmetykow z top shopa to raz slyszalam że topshop ma dobre kosmetyki. Z checia bym zobaczyla jakas recenzje tej paletki z primarka bo brzmi ciekawie a czy dobrze działa? :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę już to zobaczyć ;) Postaram się zrobić recenzję nowych kosmetyków.

      Usuń