czwartek, 3 grudnia 2015

RELAX

Praca skończona szybciej, obiadki do pracy ugotowane a teraz relaks. Za oknem szaro i ponuro, więc miło zostać w cieplutkim łóżku z kawą :) Muszę naładować swoje akumulatorki na jutro - ostatni dzień pracy i weekend. A tak po za tym to moje piękne długie kozaki już przyszły i są niesamowite. Postaram się w weekend porobić kilka zdjęć jak mi pogoda pozwoli bo z nią to ciężko teraz :(
Przygotowałam dla Was mix inspiracji: piękne salony, kuchnie i sypialnie.

POKÓJ DZIENNY










SYPIALNIA




KUCHNIA




Które pomieszczenie podoba Wam się najbardziej?
Jakie zestawienie kolorów lubicie? 
(U mnie to chyba wygrywa biel z szarością z jakimś kolorowym dodatkiem)

7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne pomieszczenia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwieliam tego typu inspiracje ♥ pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Mi się marzy, żeby móc tak kiedyś udekorować swoje mieszkanie :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne wnętrza :) akurat się urządzamy więc to przydatny wpis :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaj wreszcie zdjęcie swojego flat! A co do kozaków - już się nie mogę doczekać zdjęć! Cieszę się, że częściej piszesz! :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jestem w trakcie przeprowadzki z moim chłopakiem i te inspiracje mi się bardzo przydadzą!!
    Na pewno coś wykorzystamy stąd!

    Pozdrawiam z Norwegii i obserwuję :)
    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń