piątek, 12 lutego 2016

ROMANTIC BEAR

Dzisiaj pooglądacie troszkę mnie :) Wiem, że moja twarz nie wygląda korzystnie ale to przez pobudki o 4:30 :( Na szczęście już weekend!!! Ale przyszłam do Was z bardzo ciekawym produktem jakim jest Romantic Bear.



Pierwszy raz spotkałam się z takim cudem ale jak zobaczyłam to na Instagramie postanowiłam to wypróbować. Kupiłam je na eBay za około 3 funty. Zamówiłam Rose Pink i Cherry Red. Gdy otworzyłam przesyłkę zobaczyłam, że mam dwa te same kolory (Cherry Red) i już tak zostawiłam. Nie chciałam odsyłać i znowu czekać tylko negatywnie skomentowałam.
Teraz pokażę Wam jak 'działa' ten produkt.

NAKŁADANIE

Konsystencja jest maziowata a nakładanie tego to jakiś koszmar. Trzeba bardzo precyzyjnie nakładać. Aaa i nie można dużo gadać, ponieważ szminka farbuje zęby ale bez obaw wystarczy je tylko umyć i znów są piękne-białe. Nie można wyjechać poza granice swoich ust i żadne powiększanie tutaj nie przejdzie. Przy nakładaniu czuć mrowienie ale to mija po kilku sekundach.


Następnie czekamy jakieś 5 min.

ŚCIĄGANIE


Haha, tak przy ściąganiu jest trochę zabawy. Tworzy się delikatna skorupa ta szminka zastyga i po prostu ściągamy. A na ustach jest widoczny już kolor.


Jeden ze skutków ubocznych to BRUDNE PALUCHY! Gdy umyjemy te palce z jakieś 5 razy to już powinno zejść ;> 

EFEKT

I teraz najważniejsze efekty tego cuda!


Podsumowując ja jestem zadowolona z tego produktu i na pewno będę go używać, pomimo brudnych zębów i paluchów (zawsze można umyć). Ogromnym plusem jest to że na naczyniach typu szklanka, filiżanka i na jedzeniu nie zostają żadne ślady szminki. 
Za pierwszym razem efekt utrzymał mi się bardzo długo za drugim razem został tylko delikatny kontur na ustach. 
Produkt mogę ocenić 4/5 . Zawsze może być lepiej :)


A Wy słyszałyście już o tym?
A może któraś z Was ma?

4 komentarze:

  1. Ja nie słyszałam o tym, ale efekt świetny! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, ale nie wiedziałam że ktoś to wreszcie zrecenzuje! Jesteś niesamowita :) wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czego to się jeszcze nie wymysli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałaś mnie do zakupu tego produktu, bo już kilka razy wachałam się przed kupnem ale teraz jestem pewna, że to działa! a efekt jest szokujący!

    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń