środa, 24 lutego 2016

JEST I ON!


Piękny i bialutki :) Długo go szukać nie musiałam sprawdziłam tylko asortyment IKEI i tak na drugi dzień pojechaliśmy go kupić. Kosztował jedynie 10 £.


Pomimo 'puchacza' w moje ręce wpadły poduszki i tutaj nie mogłam się zdecydować na kolor, były białe, czarne, pomarańczowe, czerwone, zielone .... ale ja wybrałam niebieskie na żywo pięknie się prezentują. A kosztowały tylko 1.5 £ (za jedną).  I nie mogłam się oprzeć szarym bawełnianym poszewkom 2 £ (za jedną).





6 komentarzy:

  1. powiem tyle, ZAKUPOHOLICZKA! :* piękne rzeczy, jak sprawuje się dywanik? mechaci się? lecą włosy? rozumiem będą cudowne zdjęcia teraz na bloga :*

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do końca go nie wypróbowałam ale nic się z nim nie dzieje i oczywiście że będą piękne zdjęcia! :)

      Usuń
  2. Ekstra dywanik :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam go :) u mnie lezy on na kanapie na oparciu :) tylko szybko się mechaci ;/
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dywany! *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i post :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń